dimecres, 6 de maig del 2015

Maqueta ONG



L’activitat del disseny d’un estand pertany a les antigues activitats de selectivitat que duraven 3 hores.
Per a presentar aquesta activitat hem hagut d’entregar 3 coses, el bolletí de respostes, on hi vam fer els esbossos i la memòria amés d’una perspectiva cònica per a veure la disposició de l’espai interior, un làmina DIN3 amb la planta a escala amb les mateixes mides que la maqueta i per últim la maqueta de manera física.
L’activitat tenia diverses pautes i són les següents:
-Triar un ONG (vaig triar metges sense fronteres)
-La parcel·la de 4x6 m, cantonada, amb divisòries respecte a les parcel·les veïnes fins a l’altura de 2,5 m aproximadament, sense obligació que els acabats siguin necessàriament horitzontals.
- L’exercici es realitzarà a escala 1/20 (5cm = 1m), obligadament a través de maqueta, i s’ha d’emprar cartró ploma, cartolina i/o paper gruixut.
- Equipament funcional mínim, consistent en un mostrador per a dues persones destinades a atendre els visitants: es poden proposar altres volums funcionals o no: expositors, marquesines, prestatges...
Vam estar treballant-la durant 4 sessions a classe i a casa el temps que vam voler. La vaig trobar una activitat molt interessant ja que ens ha servit per a treballar escala, plànols i maqueta física, que em va permetre treballar amb el cartó ploma que no havia utilitzat mai. 
Vaig tenir dificultats per a que se m'aguantessin els mobles com són el plafó de color marró o el reposador planc sota el mapa. Vaig utilitzar el color vermell com a color principal combinat amb el blanc ja que són els més representatius d'aquesta ONG.
Maqueta de 20x30 cm

Maqueta vista des de dalt a mode de planta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada