dimecres, 6 de maig del 2015

Activitat ruïnes



L’activitat de les ruïnes la vam treballar a classe durant 45’ i va tractar de fer una interpretació de la imatge de : “Ruïnes dels molins de farina Gallego, a Richmond (Virgínia), 1865. Còpia a l’albúmina, The Museum of Modern Art, Nova York.” que ens donava l’enunciat de l’exercici de selectivitat.
Com sempre la vam fer seguint unes pautes que són les següents:

— Feu un mínim de dos esbossos preparatoris, per tal d’estudiar la composició, la
perspectiva, la llum, la projecció d’ombres i el tractament gràfic.
— Podeu incorporar-hi elements imaginaris, però s’han de poder identificar almenys
dos dels edificis que apareixen a la fotografia.
— Desenvolupeu la proposta escollida en un paper de 50 x 70 cm que podeu
col·locar en posició vertical o horitzontal.                                 
— Empreu la tècnica o les tècniques que considereu més adients.

Per a realitzar aquesta composició en els esbossos preparatoris vaig fer un tractament de les ombres amb el grafit que em va ajudar molt a l’hora de fer el 50x70. Amb l’ajudar de la meva professora vaig fer un tractament del fons amb un efecte difuminat com si no els poguéssim veure massa bé, però que així no ens saturen el dibuix.
Vaig utilitzar carbonet sobre una làmina de 50x70 cm.
Làmina 50x70- carbonet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada