dijous, 7 de maig del 2015

Activitat de síntesis

Aquesta activitat de síntesis l'hem treballat per a preparar-nos per l'examen del tercer trimestre, en el que haurem de treballar espai i segurament una figura humana integrada. 
Les pautes per a l'exercici eren les següents tot basant-nos en la imatge del cartell publicitari de Aleksandr Rodtxenko (1891-1956). Projecte de quiosc. «Biziaks», 1919. Aiguada i tinta xinesa sobre paper, 51 × 34,5 cm. Coŀleccio particular :
Interpreteu l’obra de Ródtxenko i dibuixeu un quiosc imaginari situat en un parc en què
apareguin motius vegetals i figures humanes. El dibuix ha d’estar representat en perspectiva per tal de donar sensació de profunditat. Cal que mantingueu una relació versemblant entre les figures i el fons.
Feu amb llapis dos esbossos preparatoris, utilitzant per a cadascun una pàgina del quadern de respostes.
Cada esbós com sempre conta un punt, i aquesta vegada en els esbossos m’hi he esforçat més ja que moltes vegades és on hi perdo puntuació. Aquesta composició em va agradar molt i la vaig veure de seguida i n’estic força contenta amb el resultat, encara que el arbres em van quedar una mica baixets. Aquest és el resultat:
50x70- Tècnica carbonet i boligraf negre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada