divendres, 10 d’abril del 2015

Projecte figura humana



Per a finalitzar cada trimestre fem un projecte personal relacionat amb el que hem estudiat i aquest segon trimestre era la figura humana.
Per a fer el projecte el requisit més important era que aparegués la figura humana i l’anatomia, ja fos realista o abstracta, la podíem realitzar com més ens vingués de gust sempre amb el nostre toc personal.

La tècnica i el suport per a fer-ho la també la podíem escollir nosaltres amb el suggeriment de la nostra professora de que no ens quedéssim amb mides petites ja que així podríem fer-ho més expressiu i impactant.

La tècnica que he utilitzar per a fer-ho és el gouache i el suport ha sigut una fusta de 42x100 cm.

El meu projecte ha tractat sobre peus basant-me en les campanyes publicitàries de Dove, i per això els colors que he fet servir són 3 diferents, per ha tractar també els diferents tons de pell segons l’origen. Els colors són el rosa, el marró i en groc pastel, i han sorgit de la barreja dels tres colors pigment primaris com són el magenta, el cian i el groc. Per a poder pintar sobre la fusta primer vaig haver d’informar-me i comprar una pintura especial de fusta per a preparar-la per poder posar-hi el gouache a sobre perquè sinó ho rebutja.  Seguidament vaig fer la barreja dels colors i ho provava en els esbossos preparatoris.

Aquest projecte m’ha agradat molt i el fet de treballar peus, i de diferents colors, m’ha agradat molt més encara perquè els peus no són una part del cos representada durant la història però són una part molt important ja que ens permet caminar. No importa el color de la pell, tots tenim el mateix i servim per a el mateix.
Aquest és el meu projecte ja acabat: 
Proposta final,42x100cm, pintura gouache i fusta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada