divendres, 27 de febrer del 2015

Esport ciutat

Aquest exercici que presento a continuació el vam fer com un examen per a adequar-nos al temps i posar-nos en situació. El que jo presento és la millora ja que amb el primer em vaig posar nerviosa i el vaig haver d'estripar i quan ho vaig tornar a intentar no em va donar temps d'acabar-lo ja que el vam resoldre en una sola hora de classe. Aquesta altra proposta està feta juntant idees d'algunes fotografies que ens va enviar la professora de dibuix artístic. Aquest exercici l'he trobat molt interessant ja que és el primer que faig en un 50x70 representant figura i fons, m'ha costat degut a que el cap està una mica desproporcionat i no he sigut capaç de resoldre la cara, però m'ha servit per a veure com són els que ens trobem a la selectivitat. Està fet amb carbonet i amb una làmina de 50x70.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada