divendres, 27 de febrer del 2015

Model en moviment

Durant el mes de febrer hem estat treballant tant amb model femení com masculí poses amb moviment els dimecres durant casí be dos hores.
Una vegada ja teníem apresa la anatomia correctament i haver fet poses estàtiques hem passat a interpretar-la a la nostra manera mentres veiem els moviments del cos humà en acció i d'aquesta manera l'objectiu era trobar la tècnica que millor ens representa com a artistes i amb la que més còmodes ens trobem.
El suport que utilitzàvem eren papers que tallàvem tots junts tant blancs com de color marró, personalment els que més m'han agradat a mi eren els marrons ja que sinó veia el paper molt buit i per part de la tècnica he utilitzat tinta xinesa, vaig provar un dia la creta però amb la canya i la tinta xinesa m'hi vaig trobar millor i molt còmoda amb l'estil que vaig plasmar. Aquest n'és el resultat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada